Opgelost door RUMAG: De bestelling is niet in orde en te veel te betaald!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 269402
Gebruiker
Sloep1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Rumag,

Wij hebben een paar weken geleden allerlei dingen bij jullie besteld. Gelukkig hebben we een paar dingen mogen ontvangen maar we missen ook een aantal dingen! Juist de shirtjes die we zo graag aan willen op Lowlands.
Ook is er tijdens de bestelling wat fout gegaan en is er meer op de factuur gekomen, dan we wilde en achteraf zagen we hier ook voor hebben betaald maar ook dat hebben we niet mogen ontvangen!

We hebben al op 10.000 manieren contact geprobeerd te zoeken maar we krijgen nergens een reactie op!

De oplossing

De bestelling in orde maken en de shirtjes die wr graag aan willen op lowlands zo spoedig mogelijk ontvangen!

2 reacties

  1. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hoi Mirella,

    Bedankt voor jouw bericht. Inmiddels hebben wij al contact gehad via de mail en heb ik je beloofd dat de shirtjes er vandaag aankomen. Hier kun je dus op wachten :-). Wat de factuur betreft, ik wil je vragen hier op de mail nog even verder op in te gaan zodat we dit samen kunnen oplossen!

    Met vriendelijke groet,

    Britt
    RUMAG.
  2. Auteur
    Sloep1
    Datum
    Beste Rumag,

    Super fijn!

    Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sloep1
Datum
Uiteindelijke oplossing
De shirts zijn opgestuurd en zijn er blij mee
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen