Opgelost door RUMAG: De bestelling is niet in orde en te veel te betaald!

content Opgelost

Beste Rumag,

Wij hebben een paar weken geleden allerlei dingen bij jullie besteld. Gelukkig hebben we een paar dingen mogen ontvangen maar we missen ook een aantal dingen! Juist de shirtjes die we zo graag aan willen op Lowlands.
Ook is er tijdens de bestelling wat fout gegaan en is er meer op de factuur gekomen, dan we wilde en achteraf zagen we hier ook voor hebben betaald maar ook dat hebben we niet mogen ontvangen!

We hebben al op 10.000 manieren contact geprobeerd te zoeken maar we krijgen nergens een reactie op!

De bestelling in orde maken en de shirtjes die wr graag aan willen op lowlands zo spoedig mogelijk ontvangen!

Rumag
    Hoi Mirella,

Bedankt voor jouw bericht. Inmiddels hebben wij al contact gehad via de mail en heb ik je beloofd dat de shirtjes er vandaag aankomen. Hier kun je dus op wachten :-). Wat de factuur betreft, ik wil je vragen hier op de mail nog even verder op in te gaan zodat we dit samen kunnen oplossen!

Britt
    RUMAG.
    Beste Rumag,

Super fijn!

Bedankt!

Sloep1
De shirts zijn opgestuurd en zijn er blij mee

Ook een klacht indienen over RUMAG?