Klacht RUMAG: Een en al drama

Klachtnummer
# 343821
Gebruiker
MC
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 3 keer een poging te zijn gedaan te leveren door de postbezorger op het verkeerde adres, is het uiteindelijk dus wel op het verkeerde adres geleverd. Uiteraard het juiste adres ingevoerd, want factuuradres stond wel juist. Ik weet niet hoeveel mails ik heb gestuurd, maar uiteindelijk een mail dat ik geld terug zou krijgen. Na 10 dagen nog geen geld retour en geen reactie meer op mails. Als ik al een reactie kreeg, duurde dat belachelijk lang. Wat een flut organisatie! Bestel er nooit meer iets.

Gewenste oplossing

Geld terug betalen en snel reageren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen