Klacht RUMAG: geen goede communicatie

fleurb

Rumag 4 dagen na bestelling nog steeds geen verzendbevestiging
dus geen verjaardags cadeau
bestelnummer 20686

zsm versturen vertraging kan altijd maar wel communiceren

Hi Fleur!

Zoals aangegeven op onze website, is de levertijd van onze producten gemiddeld 3-5 werkdagen. We zijn op dit moment bezig met jouw order, en zullen deze hoogstwaarschijnlijk morgen gaan verzenden! Wanneer deze is verzonden ontvang je hiervan bericht. Je ontvangt tevens een track en trace code van DHL.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je op klantenservice@rumag.nl. We zullen je e-mails met spoed beantwoorden.
    Hi Fleur!

fleurb
    wel reactie gehad dat bestelling verstuurd zou worden echter nog niets gekregen
    zelfs geen verzend bericht
    Hi Fleur,

Jouw pakketje is enkele dagen geleden verzonden. Ik verwacht dat je deze elk moment in huis hebt!

RUMAG.

Ook een klacht indienen over RUMAG?