Opgelost door RUMAG: geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150703
Gebruiker
Anne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedenavond rumag. Ik heb jullie al meerdere keren proberen te bereiken, maar ik heb op 19 december een hoesje bij jullie besteld. Alleen deze heb ik nooit binnen gekregen. Ik heb de bestelling al wel betaald maar ik wacht al een maand. Dit is de tweede keer dat dit mij overkomt bij jullie. Kunnen jullie mij hierover zsm. op de hoogte stellen?

Mvg.

De oplossing

graag snel opsturen aub.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anne
    Datum
    Gereageerd op de mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen