Klacht RUMAG: Kapotte mok, geen reactie na klacht

Klachtnummer
# 457644
Gebruiker
BdF
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen reactie na het invullen van een klachtenformulier. Ook geen retourlabel ontvangen.

De oplossing

Een nieuwe sturen en daarover communiceren.

1 reactie

  1. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Bianca,

    Ik zie dat wij op 23 juni hebben gereageerd op jouw bericht met het volgende:

    "Bedankt voor je bericht en de foto. Dat ziet er niet goed uit! Ik zal je zo snel mogelijk een vervangende mok toesturen en vragen of ze deze extra goed kunnen inpakken.

    Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag :)"

    Het kan zijn dat deze in je spam/reclamebox is beland. De vervangende mok hebben we vandaag verzonden. Die kun je volgen met deze link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL06048524295916728229&pc=4731%20LW&lc=nl-NL

    De kapotte mok mag je uiteraard weggooien!

    Hopelijk hebben we zo het probleem kunnen oplossen. Mocht je nog vragen hebben, horen wij deze graag!

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen