Opgelost door RUMAG: Lange levertijd

# 199530
Esther

Anderhalve week geleden een trui besteld met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Afgelopen vrijdag het contactformulier ingevuld met de vraag waarom ik niks binnenkrijg of niks van mijn bestelling hoor.

Heb direct bij bestelling met iDeal betaald dus aan de betaling kan het ook niet liggen. Gaat om een dogs before dudes trui, babygirl trui en een hondentrui.

Ik wil reactie op mijn vragen, uitleg waarom het zo lang duurt en dat ik mijn spullen z.s.m. ontvang.

Rumag
    Beste Esther,

Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de levertijd van de producten uit jouw order 3-8 werkdagen is (levertijd staat bij de producten op de website vermeld) en je vandaag je order had moeten ontvangen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Ik heb ons warenhuis verzocht jouw bestelling indien mogelijk morgen te verzenden. Zodra je order ons warenhuis verlaat ontvang je hiervan bericht. Van PostNL ontvang je een track & trace code. Over het algemeen ontvang je je order dan de dag erna.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Vriendelijke groeten,
    Klantenservice RUMAG.
    Esther
    Via deze website komt er bijzonder snel reactie binnen. Misschien handig om dat ook bij het gewone contact ook sneller op orde te krijgen. Daarbij was ten tijde dat ik mijn bestelling plaatste de levertijd toch 100% zeker 3-5 dagen en niet 3-8. Toch fijn dat er via hier een snelle reactie komt en er direct wordt gekeken wat er aan de hand is.

Ook een klacht indienen over RUMAG?