Opgelost door RUMAG: Lange levertijd en slechte bereikbaarheid

angry Opgelost
Gabor

29 november 2019 bestelling gedaan , levertijd 1-5 werkdagen, inmiddels 2 berichten gestuurd via de website maar 0 response. Ronduit te gek en belachelijk voor woorden

Zo spoedig mogelijk de bestelling leveren!!

RUMAG
    Hi Gabor,

Excuses voor de late reactie. Momenteel is het heel erg druk op de klantenservice. We doen ons uiterste best om alle mails zo snel mogelijk te beantwoorden alleen duurt dat iets langer dan verwacht :(

Ik zie dat jouw bestelling mokken bevat welke, door de grote belangstelling tijdens de sale, uitverkocht zijn. Wel heb ik goed nieuws: de mokken zijn besteld en komen volgende week binnen. Alsdan zullen wij overgaan tot verzending hiervan. We verwachten dat je de bestelling ruim voor kerst binnen zult hebben (als DHL natuurlijk ook meewerkt).

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd en we het probleem hebben kunnen oplossen. Mocht je nog vragen hebben, horen we deze uiteraard heel graag!

Alvast hele fijne feestdagen toegewenst :)

Gabor
Na een aantal pogingen rumag te benaderen via hun eigen kanaal is er nu wel antwoord gekomen via de melding op het klachten kompas. In deze reactie is aangegeven dat de bestelde mokken waren uitverkocht en dat de levering van de bestelling deze week gaat plaatsvinden. Ik ben enig sinds terughoudend, omdat ik in de modus zit van eerst zien dan geloven. Blijkbaar kun je wel bestellen, betalen maar is dit niet gekoppeld aan de voorraad. Dus beste Rumag ik ben benieuwd of jullie de verwachting van leveren echt gaan waar maken. Gisteren is dan toch eindelijk de bestelling binnen gekomen. En ja nog compleet ook.

Ook een klacht indienen over RUMAG?