Klacht Rumag: Lange verzendtijd, slechte service en er worden domme fouten gemaakt.

Klachtnummer
# 283977
Gebruiker
Jacky_y
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Paar dagen geleden al een klacht geschreven over het feit dat mijn pakketje na een week nog niet geleverd was en dat ik 'm voor pakjesavond nodig had. Heb toen bijna direct antwoord gehad van Rumag dat ze m'n pakketje meteen nog zouden versturen. End goed al goed, dacht ik.

Nou, niet dus.

De persoon die verantwoordelijk was voor het verzenden van mijn pakketje had de verkeerde postcode op m'n pakketje gezet (ik heb nog gekeken of ikzelf de verkeerde postcode had doorgeven, maar ik had 'm goed doorgegeven. Waarschijnlijk een typefout van een medewerker) en daarom had DHL 'm natuurlijk meteen de volgende dag weer retour gestuurd. Daar zat ik dan op pakjesavond zonder cadeau.

Ik heb gister nog een email gestuurd, maar die is onbeantwoord gebleven.

Ben zeer teleurgesteld in Rumag. Als het niet een cadeautje was geweest had ik nu allang al m'n geld terug geëist.

Bestel in ieder geval nooit meer wat van ze. Ze kunnen erin stikken. Slechte, slechte service.

De oplossing

Graag m'n pakketje.

0 reacties