Klacht RUMAG: Leveringsstatus

Klachtnummer
# 275707
Gebruiker
Qvl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb dinsdag een order geplaatst voor een vrouwen tee 'vanavond ga ik drinken wie mij vindt mag me houdbe'. Nu staat hier 3-5 werkdagen voor dus ja ik ben vroeg, maar vind het heel raar en ongebruikelijk dat je enkel een mail krijgt met je factuur en totaal nieys over enige update van de levering. Nu vraag ik me dus sterk af hoe het hier mee staat. Eigenlijk had ik het shirt morgen nodig, ik weet dat dit dan 3 werkdagen is maar een mens mag hopen en zeker bij een levering binnen NL denk ik (in de tijd van nu) .

Gewenste oplossing

Graag hoor ik een update over de leveringsstatus van mijn gekozen product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen