Klacht RUMAG: Levertijd

Klachtnummer
# 285894
Gebruiker
DaanBos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 9 werkdagen geleden een bestelling van jullie gedaan van 2 truien. Ik vind het zeer teleurstellend dat ik via jullie contactformulier geen reactie verkregen heb en ik jullie telefonisch niet kan bereiken. Op deze manier heb ik enkel idee van wat er met mijn bestelling aan de hand is. Hij zou echter binnen 3-5 werkdagen binnen moeten zijn. Ik mag hopen dat ik het voor de kerst nog binnen krijg. Ik heb namelijk ook al de betaling voldaan. Ik ben hier niet echt over te spreken en ik hoop dat jullie dit tijdig kunnen oplossen.
Alvast bedankt.

De oplossing

Mijn bestelling morgen binnen krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen