Klacht RUMAG: Mokken nog niet ontvangen!

Klachtnummer
# 410377
Gebruiker
Sandra1336
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 2 december 3 mokken besteld en heb ze nu (18 december) nog niet binnen! Op hun site staat bestelling afgerond, maar ik heb niets ontvangen.......
Heb de klantenservice al gemaild maar daar moet je dan ook weer 1-5 werkdagen op antwoord wachten.

De oplossing

Ik wil mijn 3 mokken ontvangen! En graag nog voor de kerst!

1 reactie

  1. Auteur
    Sandra1336
    Datum
    Ik heb op vrijdag 20 december ontvangen dus dat is zeker een snelle reactie. Helaas was 1 van de mokken niet degene die ik besteld heb. Nu heb ik dus niet de juiste mok voor de kerst terwijl ik hem 2 december besteld heb........ ik baal hier enorm van!!! Ik heb lievelingscollega gekregen terwijl ik lievelingsidioot had besteld.
    Graag zou ik de juiste mok nog voor de kerst ontvangen en de ‘foute’ retourneren.

Ook een klacht indienen over RUMAG?