Opgelost door RUMAG: Na een maand nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 412356
Gebruiker
Levering#?
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 november een bestelling geplaatst van 1 trui die op voorraad was. Nu een maand later nog niet binnen. Verschillende mails verstuurd. Ik krijg nergens een reactie op. Ik heb alleen een bevestiging gekregen van de bestelling/betaling. Op andere mails waar mijn pakketje blijft 0 reactie (inmiddels ruim 6 mails verstuurd)

De oplossing

Geld terug of levering zsm en fatsoenlijk antwoord op mijn mails

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Levering#?
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen en geen enkele reactie van Rumag/geen excuses of een oplossing....
  2. Auteur
    Levering#?
    Datum
    Ik heb de bestelling nog niet ontvangen. Rumag wijst naar DHL, DHL wijst naar Rumag. Rumag moet contact opnemen met DHL. Dit gevraagd en weer geen reactie van Rumag hierop gekregen. 30 november de bestelling gedaan en betaald. 1,5 maand verder.... ook gevraagd om geld terug. Ook dat wordt niet gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Levering#?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen