Opgelost door RUMAG: Nog steeds geen levering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 380533
Gebruiker
Amber
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 16 juli besteld bij Rumag, nu bijna 2 weken later nog steeds niks binnen. Al contact gezocht via de mail en instagram maar geen reactie gekregen. Ik begin nu wel ongeduldig te worden, aangezien er ook cadeautjes bij zitten...

De oplossing

Waarom het zo lang duurt, en zo snel mogelijk de bestelling thuis hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Amber
    Datum
    Nogsteeds niks gehoord en gekregen van Rumag...
  2. Auteur
    Amber
    Datum
    Na meer dan 2 weken eindelijk de bestelling binnen. Om 11 uur een mail gekregen dat het wordt bezorgd om 11 uur. Voortaan wil ik betere communicatie over de levering.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telaat geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen