Opgelost door RUMAG: Order niet compleet geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 416460
Gebruiker
Windt1968
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin december 2 mokken to go besteld. 1 geleverd gekregen op de andere nog steeds aan het wachten. Mail ontvangen dat de order voor kerst bezorgd zou worden maar helaas!!!
Ook de mail om de digitale scheurkalender naar de juiste personen te sturen niet ontvangen. Ik heb al 2 mails gestuurd maar geen antwoord op gehad. I

De oplossing

Ik wil dat de mails gelezen worden en de order volledig verstuurd word.

2 reacties

  1. Auteur
    Windt1968
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie op mijn klacht. Ik vind dit erg klantonvriendelijk.
  2. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Wat vervelend dat je nou al zo lang op de coffee-to-go beker aan het wachten bent. Dat is niet de bedoeling. Ik zal gelijk opdracht geven tot verzending, dan heb je die binnen 1-3 werkdagen in huis.

    Ik zie inderdaad dat je tweemaal de digitale scheurkalender hebt besteld. Onze mailbox is nu rustig dus als je nog even een mailtje stuurt naar klantenservice@rumag.nl met de mededeling waar de kalenders heen mogen, gaan we dat gelijk voor je fixen!

    Nogmaals excuses voor het ongemak!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Windt1968
Datum
Uiteindelijke oplossing
De mok is verstuurd en aangekomen. De mailadressen zijn aangepast.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen