Opgelost door RUMAG: Pakket nog niet ontvangen na 14 dagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 408260
Gebruiker
Remco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 november 2019 een bestelling geplaatst en tot op hede niks ontvangen wel betaald.

De oplossing

Graag het pakket zo spoedig mogelijk ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Remco,

    Excuses voor de late reactie. We hebben het momenteel erg druk op de klantenservice en we doen ons uiterste best om alle mailtjes zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden.

    Jouw bestelling bevat een aantal mokken die, wegens drukte van de sale, zijn uitverkocht. Om teleurstellingen te voorkomen hebben we alle mokken bijbesteld. Die komen aankomende week gelukkig al binnen. Alsdan zullen we met spoed overgaan tot verzending zodat de bestellingen vóór kerst nog kunnen worden geleverd!

    Mocht je nog vragen hebben, horen we deze natuurlijk heel graag.

    We wensen je alvast hele fijne feestdagen toe! :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor de kerst de bestelling binnen te hebben
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen