Klacht RUMAG: Petjes 13 april besteld, na bijna 5 weken nog steeds niet geleverd!

Klachtnummer
# 169024
Gebruiker
MH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 april hebben we een duopakket brownie/blondie pet besteld en direct afgerekend. Op de website stond dat de verwachte levertijd 2-3 weken bedroeg. Na 30 dagen hebben we een mail gestuurd naar hun klantenservice met de vraag wanneer ze geleverd worden. Vervolgens hebben ze vrijdag 14 mei gemaild:
"Uw bestelling met bestelnummer ... is aangeboden aan de pakketdienst. Zodra de pakketdienst uw bestelling verwerkt ontvangt u van hen een track en trace code. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling binnen 1 werkdag in huis. "
Na nog een week wachten en geen pakketje of überhaupt een mailtje te hebben gezien, hebben we weer gemaild, een bericht op hun Facebookpagina achtergelaten, hun benaderd via Twitter en Instagram. Uiteindelijk toch een mail binnen gehad dat de mail van de week ervoor door hun systeem automatisch is verzonden. (Wat een lachertje!) en dat de bestelling begin volgende week wordt verzonden. Ik vind de service belachelijk slecht en ik voel mij inmiddels opgelicht.

De oplossing

Volgende week verwacht ik voor 25 mei ontvangst van ons pakket en anders eis ik mijn geld terug en doe ik aangifte. Ook verwacht ik een excuus en een aantoonbare service.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen