Klacht RUMAG: Product niet geleverd

Klachtnummer
# 199073
Gebruiker
Esther de Bruin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20 november 2016 een trui besteld bij Rumag. Binnen 10 werkdagen zou deze verzonden worden. Ben nu al weer een tijd verder en heb sinds de betaling niks meer van ze vernomen. Heb vorige week wel het contactformulier ingediend en vandaag ook gemaild met de klantenservice. Zit nu te wachten op een bericht terug.

Ik zou heel graag heel snel mijn trui geleverd hebben. Het was een sinterklaascadeautje, maar daar ga ik nu niks meer aan hebben.

Esther de Bruin

De oplossing

Ik wil heel graag het product alsnog ontvangen. Indien dit niet mogelijk is wil ik het volledige bedrag inclusief de verzendkosten die ik heb moeten betalen terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Rumag
    Datum
    Goedemiddag Esther,

    Onze welgemeende excuses dat je bestelling niet binnen de verwachte levertermijn is bezorgd! Volgens mijn gegevens is je pakket vandaag verzonden.

    Ik heb je zojuist nog een mail gestuurd met meer informatie over je pakket en de afhandeling van deze klacht.

    Vriendelijke groeten,
    Klantenservice RUMAG.

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen