Opgelost door RUMAG: retourneren lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427770
Gebruiker
hbm1979
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een trui gekocht voor valentijnsdag. Deze is te klein en ik wil hem omruilen tegen een andere maat. Na 2 pogingen via de website en een reactie op IG krijg ik maar geen reactie.
Je kan alleen retourneren als je reactie krijgt en met een formulier, maar we zijn inmiddels al meer dan 14 dagen verder en gewoon geen enkele reactie! Wat een waardeloze klantenservice. Bestel hier aub nooit iets mensen!!!!!

De oplossing

Ik wil de trui retourneren! Lijkt me niet zo heel moeilijk toch om even te reageren naar je klanten?

1 reactie

  1. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Hanneke,

    Wegens een blokkade/storing in onze mailbox zijn heel veel berichten niet op de juiste manier binnengekomen dus allereerst excuses voor de late reactie.

    Mijn collega heeft op 4 maart jl. gereageerd op jouw bericht en heeft de retourinstructies en het retourformulier hieraan bijgevoegd. Hopelijk is het zo iets duidelijker en hebben wij jouw vraag en probleem kunnen oplossen.

    Heel erg bedankt voor je geduld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hbm1979
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben een nieuwe trui ontvangen dus super!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen