Opgelost door RUMAG: Retourzending nooit bericht of geld terug gehad

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 628493
Gebruiker
mijhoujenietvoordegek
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Nadat ik mijn bestelling (trui en t-shirt) niet paste heb ik deze comform hoe het op de website uitgelegd staat teruggestuurd naar Rumag. Hier heb ik ook nog zelf pakketkosten voor moeten betalen. Ik heb nooit bericht meer ontvangen, laat staan mijn geld terug gehad. Ze zijn ineens onbereikbaar terwijl ik daarvoor meerdere keren mailcontact met Rumag heb gehad. Wel een retourformulier ontvangen via de mail (reactie binnen een paar uur). Op al mijn mailvragen over hoe het met mijn retour zit word ik echter gewoon straal genegeerd.

Als je aangeeft dat je wat wilt kopen reageren ze meteen, maar als je geld van ze terug hoort te krijgen spelen ze verstoppertje!!!! Ik voel me compleet genegeerd en genaaid. 5 mailtjes verzonden en 0 reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Ook op social media word ik genegeerd.

Gewenste oplossing

Ik wil alsnog mijn geld terug aangezien ik de hele order heb geretourneerd, precies zoals aangegeven op het retourformulier. Deze is ook nog eens gewoon onbeschadigd/ongedragen teruggeleverd. Als ik dit had geweten had ik het nooit teruggestuurd en gewoon aan iemand cadeau gedaan. Nu ben ik en mijn geld kwijt (+ extra kosten voor het terugsturen van het pakketje) en de kleding..
Geboden oplossing
refund gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    mijhoujenietvoordegek
    Datum
    Nog steeds niks gehoord......
  2. Auteur
    mijhoujenietvoordegek
    Datum
    Nog steeds geen reactie...
  3. Auteur
    mijhoujenietvoordegek
    Datum
    Wacht nog steeds op reactie..
  4. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dag Thom,

    Als het goed is moet de refund op jouw rekening bijgeschreven zijn.

    Is dit niet het geval, dan horen we het graag!
    team RUMAG

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen