Opgelost door RUMAG: Retourzending nooit bericht of geld terug gehad
Details
Klacht
Nadat ik mijn bestelling (trui en t-shirt) niet paste heb ik deze comform hoe het op de website uitgelegd staat teruggestuurd naar Rumag. Hier heb ik ook nog zelf pakketkosten voor moeten betalen. Ik heb nooit bericht meer ontvangen, laat staan mijn geld terug gehad. Ze zijn ineens onbereikbaar terwijl ik daarvoor meerdere keren mailcontact met Rumag heb gehad. Wel een retourformulier ontvangen via de mail (reactie binnen een paar uur). Op al mijn mailvragen over hoe het met mijn retour zit word ik echter gewoon straal genegeerd.Als je aangeeft dat je wat wilt kopen reageren ze meteen, maar als je geld van ze terug hoort te krijgen spelen ze verstoppertje!!!! Ik voel me compleet genegeerd en genaaid. 5 mailtjes verzonden en 0 reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Ook op social media word ik genegeerd.
Gewenste oplossing
Ik wil alsnog mijn geld terug aangezien ik de hele order heb geretourneerd, precies zoals aangegeven op het retourformulier. Deze is ook nog eens gewoon onbeschadigd/ongedragen teruggeleverd. Als ik dit had geweten had ik het nooit teruggestuurd en gewoon aan iemand cadeau gedaan. Nu ben ik en mijn geld kwijt (+ extra kosten voor het terugsturen van het pakketje) en de kleding..- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.