Klacht RUMAG: Slechte levering en bereikbaarheid klantenservice

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391804
Gebruiker
Maartje1415
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een trui besteld bij het bedrijf. Vervolgens geen enkele informatie ontvangen over de levering. Daarna is het pakketje tweemaal geleverd bij mij thuis terwijl ik er niet was een vervolgens naar een sorteercentrum teruggestuurd in een andere woonplek dan waar ik woon. Nu ben ik steeds heen en weer aan het bellen tussen Rumag en DHL om mijn pakketje boden water te krijgen maar ik vrees nu al het ergste. Ik heb maar weer een mail moeten sturen naar de klantenservice van Rumag. Erg jammer dat dit de enige optie is, bellen zou een stuk sneller gaan. Ik hoop dat ik mijn pakketje nog krijg, anjers moet ik een claim indienen. En dat allemaal voor een sweater.

De oplossing

Mijn pakketje bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Maartje1415
    Datum
    Inmiddels een mailtje terug ontvangen maar verder niks gehoord over mijn pakketje..
  2. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Maartje,

    Ontzettend jammer dat (om nog onbekende redenen) de bezorging van jouw pakket verhinderd is. Zoals al besproken via de mail wachten wij momenteel nog op uitsluitsel van DHL, wat maximaal tien werkdagen kan duren.

    Ik kan me voorstellen dat het inmiddels wel erg lang duurt. Ik zal je vast een vervangend pakket sturen totdat DHL het pakket vindt. Ik zal dit ook nog per mail bevestigen.

    Excuses voor de vertraging.

    RUMAG.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maartje1415
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vervangend pakketje. Maar ik wil wel graag een track en trace code ontvangen anders weet ik nog niet wanneer mijn pakketje komt en mis ik hem alsnog.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over RUMAG?