Klacht RUMAG: Veel te lange levertijd, verkeerde maat ontvangen, nog steeds geen nieuw product ontvangen.

Klachtnummer
# 415047
Gebruiker
SharonvD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

RUMAG, aan het me niet lukt om persoonlijk met jullie in contact te komen voel ik mij genoodzaakt om het middels deze weg te proberen. Op 29 november 2019 heb ik een bestelling bij jullie geplaatst. Na ruim drie weken te hebben gewacht heb ik jullie pakket in ontvangst mogen nemen. Helaas klopte de bestelling niet, omdat jullie de verkeerde maat van een T-shirt hebben geleverd. Hierover heb ik een bericht achtergelaten via de Klantenservice. Op 18 december 2019 heb ik een reactie ontvangen van Lisette van de Klantenservice, inhoudende de belofte dat ik zo spoedig mogelijk een T-shirt in de goede maat zal ontvangen. Ik heb nog steeds niks ontvangen en ook nog steeds niks van jullie gehoord. Afgelopen donderdag heb ik weer een e-mail gestuurd en ook hier is enige reactie uitgebleven. Hopelijk zet dit bericht jullie dan eindelijk aan tot handelen, want ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij zo spoedig mogelijk een nieuw artikel stuurt in de juiste maat.

1 reactie

  1. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Ik zie dat je de nalevering inmiddels hebt ontvangen. Hopelijk is het dit keer wel de juiste maat. Ik ga mijn collega's hier op aanwijzen.

    Excuses voor het ongemak!

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen