Klacht RUMAG: Veel te lange levertijd

Smit Riooltechniek

Bestelling 33630 Besteldatum: 06/01/2018

Het is inmiddels 15 januari en nog steeds geen truien binnen. Apart voor zo'n hip merk. Als zelfs het suffe Wehkamp binnen een dag kan leveren, waarom het hippe RUMAG dan niet? Gekocht om kado te doen, maar inmiddels te laat. Ik wacht de truien af en de mokken in februari. Maar het is meteen mijn laatste bestelling.

Als ik ergens voor betaal, wil ik het product ook graag ontvangen binnen ee redelijk termijn. Of minimaal een berichtje over de vertraging.

Hi A Smit,

Bedankt voor je bericht.

Zoals aangegeven op onze website zijn de mokken nog in pre-order. De levering hiervan vindt uiterlijk eind februari plaats.

RUMAG.
    Smit Riooltechniek
    Beste Anna,

Als je goed leest, zie je in mijn bericht staan dat ik weet dat de mokken pas in februari komen. Ik heb echter ook 2 truien besteld en wacht al vanaf 6 januari. Het is inmiddels al 17 januari en nog geen trui gezien. Erg slordig dat mijn klacht niet eens goed gelezen wordt. Jullie quotes zijn scherp, maar de klantenservice niet echt.
    Bram
    SMIT
    Hi Bram!

Zoals aangegeven op onze website, wordt de rest van de bestelling meegeleverd met de mokken in februari.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

RUMAG. ;-)
    Hi Bram!

RUMAG. ;-)

Ook een klacht indienen over RUMAG?