Klacht RUMAG: Veel te lange levertijd

Klachtnummer
# 289054
Gebruiker
Smit Riooltechniek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bestelling 33630 Besteldatum: 06/01/2018

Het is inmiddels 15 januari en nog steeds geen truien binnen. Apart voor zo'n hip merk. Als zelfs het suffe Wehkamp binnen een dag kan leveren, waarom het hippe RUMAG dan niet? Gekocht om kado te doen, maar inmiddels te laat. Ik wacht de truien af en de mokken in februari. Maar het is meteen mijn laatste bestelling.

De oplossing

Als ik ergens voor betaal, wil ik het product ook graag ontvangen binnen ee redelijk termijn. Of minimaal een berichtje over de vertraging.

4 reacties

  1. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hi A Smit,

    Bedankt voor je bericht.

    Zoals aangegeven op onze website zijn de mokken nog in pre-order. De levering hiervan vindt uiterlijk eind februari plaats.

    Liefs,
    Anna
    RUMAG.
  2. Auteur
    Smit Riooltechniek
    Datum
    Beste Anna,

    Als je goed leest, zie je in mijn bericht staan dat ik weet dat de mokken pas in februari komen. Ik heb echter ook 2 truien besteld en wacht al vanaf 6 januari. Het is inmiddels al 17 januari en nog geen trui gezien. Erg slordig dat mijn klacht niet eens goed gelezen wordt. Jullie quotes zijn scherp, maar de klantenservice niet echt.
    Liefs,
    Bram
    SMIT
  3. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hi Bram!

    Zoals aangegeven op onze website, wordt de rest van de bestelling meegeleverd met de mokken in februari.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

    Liefs,
    Anna
    RUMAG. ;-)
  4. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hi Bram!

    Zoals aangegeven op onze website, wordt de rest van de bestelling meegeleverd met de mokken in februari.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag.

    Liefs,
    Anna
    RUMAG. ;-)

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen