Klacht RUMAG: Verkeerde mokken ontvangen geen reactie

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 379148
Gebruiker
Abree
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verkeerde mokken ontvangen, probeer al sinds 12 juni contact te krijgen om de juiste te krijgen. Er wordt niet gereageerd, en je kunt alleen mailen. Wat een waardeloos bedrijf! graag ontvang ik de juiste mokken en graag snel.

De oplossing

graag ontvang ik de juiste mokken, de verkeerde mokken staan hier klaar. Deze kunnen fagehaald worden zodra ik de juiste heb ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Abree
    Datum
    We wachten nog op een reactie...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Abree
Datum
Uiteindelijke oplossing
Rumag geeft aan de juiste mokken op te sturen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen