Klacht RUMAG: Waar is mijn pakketje?

Klachtnummer
# 285928
Gebruiker
Enola
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 17 december een trui besteld. Nu krijg ik geen enkele duidelijkheid of een track en trace over mijn bestelling. Al een mail gestuurd en via facebook benadert maar geen antwoord! De trui is een kerstkado waardoor ik hem echt nodig heb voor kerst! Ik moet echt weten of die voor kerst uberhaupt wel binnen komt. Hij had max 5 werkdagen verzendtijd!!

De oplossing

Voor kerst de trui binnen en duidelijkheid over waar mijn pakketje is! Een reactie krijgen van RUMAG zou ook wel echt fijn zijn..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen