Opgelost door RUMAG: Website geeft foutieve informatie weer. Dit is misleidend voor klanten en heel jammer.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 281539
Gebruiker
Monika1996
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling bij de RUMAG shop gedaan en deze is nog niet binnen. Op de website staat 3-5 werkdagen, bestelling is 12 november geplaatst en betaald en had afgelopen week binnen moeten zijn. Het is een cadeau voor mijn beste vriendin die 24 november jarig is.. expres op tijd besteld, maar begin me nu wel zorgen te maken of het op tijd binnen komt. Verder geen mails ontvangen met bezorginformatie of wat dan ook. Geen telefoon nummer van de klantenservice dat gebeld kan worden, alles via mail en tot nu toe geen reactie.

De oplossing

Graag zo gauw mogelijk antwoord en ik wil graag weten wanneer mijn bestelling bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Monika1996
    Datum
    Bedankt voor jullie antwoord. Ik ben blij verrast door de snelle reactie en hoop dat het pakketje morgen aankomt. Dat zal ik in een reactie hier laten weten.
    Fijn dat jullie klachten serieus nemen en ik hoop dat er in de toekomst wat verbeteringen oplaatsvinden in jullie rumag shop.

    Groetjes Monika

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monika1996
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen