Opgelost door RUMAG: Website geeft foutieve informatie weer. Dit is misleidend voor klanten en heel jammer.

content Opgelost
Monika1996

Bestelling bij de RUMAG shop gedaan en deze is nog niet binnen. Op de website staat 3-5 werkdagen, bestelling is 12 november geplaatst en betaald en had afgelopen week binnen moeten zijn. Het is een cadeau voor mijn beste vriendin die 24 november jarig is.. expres op tijd besteld, maar begin me nu wel zorgen te maken of het op tijd binnen komt. Verder geen mails ontvangen met bezorginformatie of wat dan ook. Geen telefoon nummer van de klantenservice dat gebeld kan worden, alles via mail en tot nu toe geen reactie.

Graag zo gauw mogelijk antwoord en ik wil graag weten wanneer mijn bestelling bezorgd wordt.

Monika1996
    Bedankt voor jullie antwoord. Ik ben blij verrast door de snelle reactie en hoop dat het pakketje morgen aankomt. Dat zal ik in een reactie hier laten weten.
    Fijn dat jullie klachten serieus nemen en ik hoop dat er in de toekomst wat verbeteringen oplaatsvinden in jullie rumag shop.

Groetjes Monika

Monika1996

Ook een klacht indienen over RUMAG?