Klacht RUMAG: Zeer slechte communicatie en afhandeling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344789
Gebruiker
Unicorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In de week van black friday in November een bestelling gedaan. Mail gekregen dat 1 van de bestelde artikelen niet op voorraad was. Ervoor gekozen om te wachten tot artikel er weer was (kerstballen). Beloofd werd dat bestelling voor kerst binnen zou zijn. Week voor kerst bericht dat een ander artikel (waaier) niet meer leverbaar was. Keuze die ik kreeg was een andere uitzoeken of annuleren. Aangegeven dat ik dit geen oplossing vond aangezien er bij rumag steeds fouten gemaakt worden. Gevraagd om waaier alsnog na te sturen wanneer deze weer leverbaar zou zijn. Dit werd geweigerd want kon zogenaamd niet. Vervolgens gevraagd om geld terug aangezien alles over de mail moest want rumag heeft geen telefoonnummer of klantenservice. Ik kreeg te horen dat mijn bestelling inmiddels verzonden was met een andere waaier en dat ik geld terug zou krijgen van de waaier. De nieuwe waaier zou gratis zijn en er zou een kleine attentie voor het ongemak mee worden geleverd. Vervolgens was rumag twee weken gesloten vanwege kerstvakantie. Ik heb nooit wat ontvangen en geen track en tracé gekregen. Conclusie: er is nooit wat verzonden en men doet maar wat daar. Ik heb een klacht ingediend met verzoek mij te bellen. Vervolgens een claim ingediend bij Paypal om geld terug te krijgen. De claim is goedgekeurd en ik kreeg geld terug. Ondanks meerder contactverzoeken doet rumag niks met mijn klacht. Ze reageren gewoon niet meer.

De oplossing

Ik wil graag reactie op mijn klacht en weten wat er nu eigenlijk mis is gegaan en waarom er niet gereageerd wordt? Ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat er actie ondernomen wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    Unicorn
    Datum
    Rumag heeft nog altijd niet gereageerd.
  2. Auteur
    Unicorn
    Datum
    Toch erg treurig dat Rumag klanten op alle mogelijke manieren negeert, echt goede reclame op deze manier.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Unicorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen