Klacht Rutten Auto's: opgelicht door ruttenautos.nl

ASar

Ford ka gekocht via een advertentie bij meneer Rutten. Kosten 1200 euro. Nog geen dag met de auto en de ANWB moest er al aan te pas komen. Auto blijkt een schade auto te zijn. Wat ik duidelijk aangaf niet te willen en mij niet is verteld! Auto moest 2 maanden later gekeurd worden. Lokale automonteur gaf aan dat de auto mij in slechte staat is verkocht en eigenlijk al naar de sloop moest! Kosten zouden meer dan €950 euro bedragen! Meneer Rutten was sindsdien niet meer bereikbaar. Pas na juridische dreigingen kon de man mij is keer terugbellen. Hij zou mijn auto zelf keuren voor €150 ? Weer naar Almaar gereden en auto laten keuren. Volgende dag auto opgehaald en op de snelweg al!!! breken mijn ruitenwissers af!!! Wat blijkt er is helemaal niets aan de auto gebeurd!!!! Alle APK eisen heeft hij aan zijn laars gelapt. Ook mijn parkeerkaart die nog bij hem in zijn zaak ligt wil hij maar niet opsturen. Deze man heeft mij opgelicht en misbruik gemaakt van mijn situatie.

Deze sloopauto weer terugnemen en mij een auto overhandigen die een waarde heeft van min €2000 euro. Omdat ik nooit om zoveel kosten had gevraagd en niet wist dat het een sloopauto was!!! Of toegeven dat je mij opzettelijk hebt opgelicht en misbruik hebt gemaakt van de situatie en mijn auto blind hebt gekeurd.

Wij vinden dat Rutten Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rutten Auto's?