Klacht Rutten Auto's: Rutten komt afspraken niet na en is niet bereikbaar

WC

Op 5 mei jongstleden hebben wij een auto gekocht na enkele afspraken gemaakt te hebben.
Zonder garantie, maar wél met een nieuwe APK, die door hem verzorgd zou worden. De prijs zou daardoor wel hoger zijn, 100 euro inclusief inruilauto.
De levering bij ons thuis werd nog een extra dag uitgesteld, omdat er bepaalde onderdelen betreffende de koppeling nog besteld en gemonteerd moesten worden. We hadden na de proefrit hier een opmerking over gemaakt. Rutten zou dat herstellen.

Nu blijkt (onder andere):
- Volgens het RDW is de APK geldig tot 24 mei jongstleden. Dit betekent dat hij de toegezegde APK niet heeft uitgevoerd.
- De versnellings/koppelingsbak is toch kapot. Eén keer mochten wij zelfs het “genoegen” ervaren dat de koppeling/versnellingsbak weigerde te reageren. Een levensgevaarlijke situatie ontstond.
- De rubbers van de draagarmen zijn "af".
- Er moet een nieuwe uitlaat onder.

Ik stel voor dat:
- Hij de auto bij ons ophaalt en de APK alsnog uitvoert en vermelde mankementen herstelt.
- Óf hij restitueert het volledige aankoopbedrag aan ons, met bijbehorende kosten die gemaakt zijn om de auto op onze naam te zetten

Wij vinden dat Rutten Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?