Klacht RV Laptops Almere: Lapop met gebreken

amvandijk

Gekochte laptop had al snel problemen: geen beeld, of kort beeld, of het duurde lang voordat er beeld was. Gerepareerd. Nou ja...... Zelfde problemen kwamen terug. Verkoper: oorzaak is zwaarte van geïnstalleerde programma's. Een tweede gang met laptop naar verkoper leverde ook niets op: problemen bleven. Oorzaak volgens deskundigen: euvel repareren slechts met specifieke apparatuur te doen (kosten reparatie meer dan 100 euro). Verkoper deed klachten af in de trant van "Dat hoor ik wel vaker. Ik verkoop al langer laptops en die deskundigen weten er niets van." Toch: een afspraak om laptop te ruilen. De dag van de afspraak gebeld - geen gehoor (wat al vaker voorgekomen was). Via ander toestel ZONDER nummerherkenning meteen gehoor. Verkoper "Waarom bel je steeds zonder nummer-herkenning?"
Op advies Consumentenbond voorstel tot ruil gedaan middels aangetekende brief. Brief geweigerd. Verkoper is bot, grof, onbeschoft en heeft "klantvriendelijkheid" niet in zijn woordenboek staan.

Het liefst geld terug (verkoper liet al eens weten dat hij dat nooit doet) of in het bezit van een laptop komen die aan de eisen voldoet die aan een laptop gesteld mogen worden. Echter: zonder de verkoper te ontmoeten vanwege zijn beledigende, botte en lompe manier van omgaan met klanten. Zoals ik hem al voorstelde in een brief die NIET aangetekend werd: via pakketservice op mijn kosten. De brief met dezelfde tekst die ik aangetekend verstuurde, is (dus) geweigerd.

Wij vinden dat RV Laptops Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RV Laptops Almere?