Klacht RV Repair: Service done poorly on Xperia Z2 / refusal to respect warranty

Klachtnummer
# 157460
Gebruiker
Luis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Saturday the 20th of February I went to RV Repair in order to get the back cover of my Xperia Z2 replaced. Ali, the person in charge, replaced it, but I immediately noticed that it was poorly glued to the phone. I explicitly told him that, and he said that it was normal, that I should wait for the glue to dry, and that if something happened I could get back later for it to be fixed.
I then left the phone resting in order for the glue to dry. Less than a week later, the back cover falls out of the phone and gets broken. The back cover gets broken because it was not glued to the phone appropriately, as I explained to Ali since the beginning. When calling him to ask for reparation, as defined by the warranty, he says I have to pay 50% of the price - again - in order for me to have it done. Also, that I was "too late"! This is an absurd. It broke completely due to the poor service performed. I have the right to have the full €40 returned.

De oplossing

The amount of € 40,00 paid back.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RV Repair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RV Repair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen