Klacht RWS Woningbouw: Oa geluidsoverlast (blaffende hond),blowen en roken in gem.ruimte

Jvg

Sins anderhalf jaar wordt mijn woongenot verstoord door het constant geblaf van de hond van mijn onderbuurvrouw. Bij afwezigheid van de eigenaar van de hond blaft het beest constant, soms wel tot zes uur achtereen. Er heeft een korte briefwisseling tussen haar en mij plaatsgevonden, wijkbeheerder heeft met haar gesproken, buurtbemiddeling heeft getracht te bemiddelen, resultaat nul komma nul. Ik heb rws gewezen op huurcontract artikel 6.8.2. (Overlast) Voor de tweede maal reageerd wijkbeheerder met dat er meerdere bewoners moeten klagen en dat hij dan meer kan doen. Als anderen er geen last van hebben omdat zij bv werken, doof zijn, niet durven klagen, bevriend zijn met eigenaar hond dan bestaat de door mijn beleefde overlast niet?
Ook de redenatie van wijkbeheerder dat ik niet elke week klaag en er dus geen overlast plaats vind is natuurlijk belachelijk. RWS= slappe hap die niets durft te ondernemen tegen een acosiale huurder.

Hond moet verplicht anti blafband dragen, hond moet ergens anders geplaatst worden, laten inslapen en eigenaar mag nooit meer een hond in haar woning houden.

Wij vinden dat RWS Woningbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RWS Woningbouw?