Klacht Ryanair: ......@ryanair.com versturen ogewenste reclames, afmelden heeft geen zin.

Klachtnummer
# 351612
Gebruiker
Hanswil
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de afgelopen half jaar inmiddels wel 20 keer bij …...@ryanair.com gevraagd geen reclame meer te sturen. Dit heeft totaal geen effect, nu krijg ik er gemiddeld 6 per uur.

De oplossing

Ik wil eindelijk van de onzin af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen