Klacht Ryanair: BEDROG MAG NIET BELOOND WORDEN, LEVEREN TEGEN WAT AANGEBODEN, AANGEKOCHT EN BETAALD IS.

Klachtnummer
# 310160
Gebruiker
SanOpReis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt bij Ryanair. Na een aantal dagen, wordt de vlucht nieuw ingepland. Weer 2 dagen later, is de orginele vluchttijd WEER beschikbaar online en NU DUURDER.
De nieuwe vluchttijd is ongunstiger, ik moet een extra dag vrij vragen van mijn werk en weet niet of ik het recht heb om de gehele boeking, dus HEEN en TERUG nu mag annuleren.
Ik heb de Live Chat gebruikt, na 2,5 uur was ik verbonden, na afvraag van de boekingsgegevens werd de Chat, zonder te hebben geantwoord, gesloten.
Dit is bedrog: je wordt een vliegtijd en prijs aanbgeboden, deze wordt geannuleerd en 2 dagen later weer aangeboden tegen een hogere prijs.

De oplossing

Als ik weer op de aangekochte tijd (27SEPT2018 om 20:05h) kan vliegen, tegen de prijs die ik heb betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen