Klacht Ryanair: Belachelijk dat ik 115 euro bij moest betalen om mee te mogen op de vlucht

Klachtnummer
# 318666
Gebruiker
Mindy89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een aantal bevestigingsmailtjes te hebben ontvangen, was het moment daar om online in te gaan checken, dit lukte ons helaas niet, systeem gaf aan dat ons boekingsnummer niet overeenkwam met mijn emailadres, en dit tewijl ik al meerdere mailtjes van ze had ontvangen, raar! Maar we waren ruim 2,5 uur vantevoren op luchthaven barcelona dus tijd om het te regelen. Bij de incheckbalie werd ons verteld dat we gewoon door konden lopen naar security, huh raar maar oke...eenmaal bij security werden we weer teruggestuurd, we moesten eerst inchecken. Wij weer naar de balie, nee ze kon ons niet inchecken bij de incheckbalie. Wij naar de servicedesk gestuurd, in de rij en werd er ons verteld dat we zelf via internet moesten inchecken, hij gaf ons het boekingsnummer ( wat we al hadden) en we moesten uit de rij en het nogmaals proberen. Dit ging weer niet, wij weer terug in de rij, de meneer zegt maar dit is uw emailadres in ons systeem en hij noemde een heel ander email adres op, heh maar dat is mijn email niet, meneer gaf aan dat dat toch hrt email was dat ryanair in het bestand had staan...gek omdat ik al eerdere mails van hun had ontvangen...ik vroeg aan de meneer van de servicebalie of hij ons kon inchecken, hij gaf aan dat hij dat absoluut niet kon doen en dat ik daarvoor naar de incheckbalie moest. Mijn juiste email werd in het systeem en we moesten weer uit de rij het opnieuw via internet proberen. Nu was het inloggen met mijn gegevens eindelijk gelukt maar helaas was online inchecken niet meer mogelijk, onze vlucht ging namelijk over 1 uur en 55 minuten, huilen! We waren vijf minuten te laat met inchecken, en dit doordat we steeds heen en weer werden gestuurd. Ik weer helaas naar de chagerijnige meneer van de servicebalie van ryanair , de meneer vertelde ons dat we 5 minuten te laat waren en inchecken niet meer mogelijk was :(....en dat als we nog meewilde met de vlucht we 115 euro moesten bijbetalen!!!!!! Stomgeslagen en met tranen in mn ogen het geld betaald, en wat bleek de meneer kon ons NU WEL inchecken.....dus inchecken was eerst niet mogelijk maar na 115 euro te hebben bijgelapt kon het opeens wel, te verdrietig...vlucht was daarna ook nog eens 50 minuten vertraagd...ik ga nooit meer met ryanair......

De oplossing

Ik wil graag die 115 euro terug omdat dit niet mijn fout is geweest maar een fout in het systeem en de dienstverlening....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen