Klacht Ryanair: Beltegoed bij annulering vlucht: indrukwekkend weinig......

Klachtnummer
# 160521
Gebruiker
EstherG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht wordt geannuleerd, boel geregel en gedoe. Vlucht gaat niet volgende dag en ook niet dag erna....
's Avonds, als vliegtuig al geland had moeten zijn krijgen we een mail met wat praktische zaken die je natuurlijk meteen op de luchthaven regelt (althans de meeste hiervan). Verder kregen we nog een pincode waarmee we gratis beltegoed konden krijgen. Wel een aardige geste bij al dit ongemak vond ik. Mijn man belt dit nummer, moest vervolgens 3 pogingen doen om de pincode op tijd in te voeren en kreeg vervolgens wel 3 minuten beltegoed, waarbij een engelse dame nog steeds tussendoor riep dat beltegoed laag was en vervolgens ook nog een minuut te vroeg afbrak.
Ryanair, dit lijkt op het eerste gezicht een sympathieke actie, maar in praktijk maak je je compleet belachelijk!

De oplossing

Ik zou het netter hebben gevonden om klanten ter compensatie van het grote ongemak en gederfde inkomsten toch minimaal 2 uur gratis beltegoed binnen die 24 uur aan te bieden. Dan kunnen mensen ook echt iets regelen bijvoorbeeld met hun werk. Of doe het anders helemaal niet, maar dit is werkelijk helemaal niets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen