Klacht Ryanair: Betaald maar geen ticket, Ryanair onbereikbaar

Klachtnummer
# 548933
Gebruiker
R.L. Massen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ryanair; bedrag van rekening afgeschreven, geen ticket. Opnieuw moeten boeken (prijs was inmiddels hoger), dus heb dubbel betaald. Vervolgens is Ryanair totaal onbereikbaar. Klacht ingediend, er komt geen reactie. Chatbot ongeschikt, vervolgens langer dan 10 minuten aan de telefoon met het buitenland, dus maar opgehangen. Hier zakt de moed van in de schoenen.

De oplossing

Mijn tweede betaling terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen