Klacht Ryanair: Betaling inchecken

Klachtnummer
# 167125
Gebruiker
Marjolein
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen vrijdag vlogen m'n vader en ik van Barcelona naar Brussel. Omdat ik niet online kon inchecken was ik 2,5 uur van te voren op het vliegveld. Achteraan in de rij aangesloten bij de incheckbalie. Na 20 min wachten sloot de mevrouw achter de balie haar desk (waarom???) iedereen moest in een andere rij aa sluiten en weer wachten.
Toen ik eindelijk aan de beurt was, was ik drie (DRIE!!) minuten te laat. Hierdoor moest ik en m'n vader weer uit de rij om vervolgens 45 (!!) euro te betalen om weer in te checken en weer achter in de rij te mogen aansluiten. Ik heb nog nooit zoiets schandaligs meegemaakt.

Gewenste oplossing

Ons geld terug krijgen. We waren ruim op tijd aanwezig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen