Klacht Ryanair: Boeken van koffers is misleidend

patricia1410

Vandaag heb ik een reis geboekt via Ryanair. Ik heb allles van tevoren goed vergeleken. Ik besloot voor 1 koffer te kiezen voor 35 euro per rit in plaats van family plus waarbij ik 2 koffers mee zou mogen nemen. Het prijsverschil was slechts 35 euro. Ik werkte het hele boekingssysteem keurig af. Ik kreeg duidelijke pop-up schermen voor het boeken van een stoelreservering en priority. Vervolgens kwam ik in een heel druk scherm waarbij voor mijn gevoel reclame werd gemaakt voor o.a het huren van een auto en het boeken van een hotel. Het scherm was erg overprikkelend en ik heb verder geklikt. Op het einde van mijn boeking heb ik keurig betaald en toen ben ik meteen erna gaan kijken hoe ik mijn koffer er nog bij kon boeken. Die was ik nergens tegen gekomen maar bleek in dat hele overprikkelde (niet autisme vriendelijke!) scherm te staan.
Achteraf bijboeken was nog mogelijk maar niet voor 35 euro per enkele reis maar voor 50 euro per enkele reis. Ik was met family plus dus even duur uit geweest voor 2 koffers als nu ineens voor 1 koffer. Ik heb meteen contact gezocht met ryanair maar zij wilden niet met me meedenken.

Ik zou graag alsnog voor 35 euro per enkele reis een koffer willen bijboeken en anders zou ik graag 2 koffers voor 100 euro mee willen nemen.
Ook zou ik willen dat er voor het bijboeken van koffers een duidelijk scherm komt in de boeking zoals nu ook gebeurt bij het boeken van een stoelreservering en priority

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?