Klacht Ryanair: boete verkeerde naam

Klachtnummer
# 59921
Gebruiker
zonnepaneel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn vrouw boekte ik twee goede tickets van Eindhoven naar Gerona. Bij invoeren gegevens, gaf ik onder voornaam de roepnaam van mijn vrouw (ook omdat ze haar officiele naam niet graag gebruikt).
Later bij inchecken dacht ik dat het misschien fout was. Gebeld en ja het moet de officiele naam zijn en veranderen kost 15 Euro voor unchech en 110 voor naamsverandering. Nog afgezien van belkosten, 10 Euro.
Mijn klacht: ik vind dit een te hoge boete, administratiekosten vind ik oke, maar dit is buiten proporties. Bovendien stond er geen waarschuwing bij het gegevensformulier.

De oplossing

Ik vind 15 tot 25 Euro administratiekosten oke. Dus ik wil 125 -25 = 100 Euro terug op mijn creditcard rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen