Klacht Ryanair: claim loopt vast in Ryanair online claim procedure

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566431
Gebruiker
1234komternogwatvan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het boeken van een vlucht Eindhoven-Pisa v.v. in juli 2021 voor onze dochter liet Ryanair op de dag voor de terugvlucht per sms weten dat de terugvlucht verviel. We hebben voor haar een andere vlucht naar huis geboekt via een andere maatschappij.
Bij het claimen van de kosten voor deze extra vlucht hebben we eindeloos gewacht tot bleek dat onze dochter deze als passagier moest claimen. Dat werd echter ook niet gehonoreerd, we liepen vast in het online claimsysteem.
We hebben bij Ryanair via een OTA is geboekt, vliegtickets.nl
We willen graag het door ons extra gekochte ticket terug.


De oplossing

Ik zou graag telefonisch een medewerker spreken die ik een mail kan sturen met de door hem gewenste gegevens om de klacht nu eens op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
1234komternogwatvan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen