Klacht Ryanair: Een vlucht wijzigen is, ook binnen 24 uur, heel duur bij Ryansir

Klachtnummer
# 304169
Gebruiker
TonLam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door onze eigen fout moesten we de vlucht veranderen. Dat deed ik binnen 12 uur, ervan uitgaand dat dat kan zonder boetes. Dat staat zo op de website. Je betaalt dan alleen het verschil tussen beide vluchten als extra (heen en weer Porto- Eindhoven) Wat gebeurde? Uiteindelijk moesten we beide vluchten betalen (115+174) Terwijl voor de telefoon (Ryanair, een eerste telefoontje) werd gezegd dat het 174 zou worden zonder extra kosten. Het tweede telefoontje leverde op dat we toch alles moesten betalen. Wat te doen verder?

De oplossing

Één bedrag betalen dwz €174,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen