Klacht Ryanair: Erg vreemd het ticket los is 80 euro. Bij omboeken blijkt het ticket 185 euro te zijn!

MerelMerelMerel

Aankomende herfstvakantie willen wij met z'n vieren op vakantie gaan naar Marokko.
Het heenticket is geboekt op 15 oktober van Eindhoven naar Marrakesh. De kosten hiervoor waren ongeveer 167,00 euro. Nu blijkt dat we toch al een dag eerder kunnen vertrekken. Ons plan was om het ticket om te boeken. Op de website van Ryanair vond ik de kosten hiervoor. De Omboekkosten zouden 30 euro per persoon zijn. Dit was geen probleem. We zouden in totaal 120 euro extra kwijt zijn(indien de prijs van het ticket goedkoper zou zijn dan het eerst betaalde bedrag, 167.00 euro).
In de zoekmachine vond ik al gauw een ticket van Düsseldorf-Weeze naar Fez. Deze ticket kosten maar 80 euro. Erg blij met het feit dat we dan een dag eerder naar Marokko konden vertrekken besloot ik meteen het ticket om te boeken.
Eenmaal ingelogd met mijn profiel bleek de prijs van dit ticket opgeschroefd te zijn naar 185 euro. Ik heb opheldering gevraagd bij de chat van Ryanair. Dit konden ze mij niet geven.

Ticket omboeken en alleen de omboekingskosten betalen en niet ook het prijsverschil.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?