Klacht Ryanair: Extra bagage geboekt, stond echter voor de helft op de retourticket aangegeven

Klachtnummer
# 15987
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had via de site een vlucht geboekt met 2 stuks extra bagage. Later heb ik hierbij NOG 2 stuks bagage bijgeboekt via de website. Deze heb ik ook betaald, totaal 200 eu voor 4 stuks extra bagage. Echter, op de tickets bleek (bij inchecken voor de terugreis) dat deze 2, later bijgeboekt, extra tassen niet op de retourtickets stond aangegeven. Kennelijk is het bijboeken ervan niet goed gegaan in hun systeem. Het is namelijk niet zo dat je bij Ryanair voor de heen- en terugreis per stuk bagege apart moet bijboeken.

Ik mocht zonder excuus of blijk van begrip voor hun eigen fout nog eens 200 euro extra betalen.

Ik heb reeds het hele verhaal via fax naar hun klachtendienst gestuurd waarop ik als antwoord krijg dat extra betaalde bagagekosten niet worden terugbetaald (standaardbrief).

De oplossing

Ik wil de teveel betaalde 200 eu terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?