Klacht Ryanair: Geannuleerde vlucht (vanwege corona), maar nog geen gelden ontvangen.

Klachtnummer
# 479861
Gebruiker
Danny van den Bovenkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 24 oktober bij Ryanair tickets geboekt voor vluchten van Eindhoven naar Malaga (op 27-04-2020) en van Malaga naar Eindhoven (op 02-05-2020). Vanwege corona zijn de vluchten geannuleerd. Op 06-04-2020 zijn we hierover per e-mail geïnformeerd. Ryanair heeft een voucher aangeboden. Deze hebben wij geweigerd, waarop we op 09-04-2020 ons geld hebben teurggevraagd. Op 06-07-2020 heeft Ryanair aangegeven dat het bedrag is teruggeboekt via de originele betaalwijze (iDeal), echter hebben wij nog niets ontvangen.

De oplossing

Ik wil het bedrag zo spoedig mogelijk retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen