Klacht Ryanair: Geen bevestigingsmail ontvangen.

Klachtnummer
# 470353
Gebruiker
Casasuma12
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 8 augustus 2 tickets geboekt van Pisa naar Eindhoven op 22 augustus 11:40. €51,60 afgeschreven van mijn bankrekening, maar geen bevestigingsmail gekregen met daarin de informatie en boekingsnummer etc. Nu probeer ik al sinds 9 augustus Ryanair te bereiken. Elke dag paar keer 40/50 min in wachtrij aan de telefoon om vervolgens te horen dat ze de telefoon nu niet op kunnen nemen. Ik heb al meerdere mails gestuurd en berichten gestuurd, maar krijg ze maar niet te pakken. Ik ben diep teleurgesteld in Ryanair.

De oplossing

Ik heb wel betaald voor 2 tickets, maar geen bevestigingsmail of überhaupt een boekingsnummer gekregen. Deze zou ik heel graag nog willen, zodat ik gewoon 22 augustus naar huis kan vliegen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen