Klacht Ryanair: geen geld terug, slechte klantenservice.

Klachtnummer
# 482681
Gebruiker
JoeriBouwman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben als een half jaar aan het wachten op geld terug van dit verschrikkelijke bedrijf. Totaal geen oog voor de klant aangezien ik in die 6 maanden geen enkel antwoord heb ontvangen of überhaupt in contact ben gekomen via livechat/bellen.

De oplossing

geld terug en contact opnemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen