Klacht Ryanair: grootste oplichting praktijken,ik eis mijn geld terug

NoelDerrez

heen en terug tickets geboekt via internet,heen met tui gevlogen zonder problemen gewoon met reserveringsnr op de mail was genoeg en deden er ook nog 1 reiskoffer erbij zonder bij te betalen,maar dan de terugweg gevlogen met ryanair hadden ook het reserveringsnr op de mail staan en bleek bij de check in niet voldoende te zijn en hadden volgens hun online moeten inchecken 2 uur van te voren maar aangezien er een hele lange wachtrij was was de tijd dus verstreken om alsnog online in te checken,maar van te voren geen mail gehad met instructies en volgens hun is dat wel gebeurd,dus ter plaatse 55 euro per persoon extra moeten betalen bovenop de 700 euro die we al hadden betaald,plus nog extra voor de koffer moeten betalen ivm het gezicht terwijl in brussel dezelfde koffer met gezicht werd ingechekt,dus totaal 960 euro betaald ipv de beloofde 700 euro.dit noem ik oplichting en manipuleren omdat je toch naar huis wilt met 2 kinderen.

het geld terug eisen van ryanair

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?