Klacht Ryanair: Handbagage

Klachtnummer
# 90954
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik reis al jaren met dezelfde trolley, geschikt als handbagage; ook zo verkocht aan mij.De afmetingen voldoen aan de gestelde eisen, dus nooit problemen mee gehad!Ook niet bij ryanair.Tot nu; op de terugreis vanuit tenerife op 19 december werd mijn trolley te groot bevonden.Op de heenreis geen probleem.Er waren zelfs grotere trolley's in de rij en de vlucht was lang niet volgeboekt, dus het excuus 'te weinig ruimte in de cabine' ging ook niet op.Ervaren medepassagiers wezen me er op dat dit wel vaker gebeurt als een vlucht niet vol is.Ik ben willekeurig uit de rij gehaald en heb onder protest 50 euro betaald. Ik heb direct een klacht ingediend via de website en als antwoord kreeg ik alleen de regels toegestuurd.Na een 2e mail met het verzoek een inhoudelijke reactie te geven, kreeg ik nagenoeg hetzelfde antwoord en de mededeling dat er niks aan kan worden gedaan.

De oplossing

Ik vraag u nogmaals'vanwaar deze willekeurigheid? ' en verzoek u mij de onterecht betaalde 50 euro terug te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen