Klacht Ryanair: Het gaat over de autohuur, vind ik deze goedkoper dan krijg ik de auto huur van Ryanair gratis!

Klachtnummer
# 334233
Gebruiker
J.C. Francke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Niet per email te bereiken, eerst krijg ik terug gemeld dat mijn mail vertraagd wordt ontvangen door hun binnen komende email server, en dat ik niets hoef te doen en de mail niet opnieuw hoef te verzenden. Na enkele uren komt er een bericht dat de mail niet ontvangen kan worden (.....?)

Gewenste oplossing

per mail zou ik aan Ryanair kenbaar willen maken dat ik een goedkopere autohuur heb gevonden met dezelfde condities en volgens hun aanbieding gebruik van hun actie willen maken. M.a.w. vindt u een goedkopere aanbieding, krijgt u van Ryanair de auto gedurende de huurperiode gratis!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ryanair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen