Klacht Ryanair: Ik betaal twee keer omboekkosten plus een onterechte prijsstijging .

Stella de Jager

We hebben vier tickets geboekt naar Italie. Door Corona willen wij omboeken naar volgend jaar augustus. Omboeken kan, maar tot februari. Ik moet dan omboekingskosten betalen en de waarde van onze tickets gaat omlaag omdat tickets in februari goedkoper zijn. In januari kan ik dan de tickets van februari verplaatsen naar augustus. Ik moet dan bijbetalen omdat tickets in augustus duurder zijn dan in februari en betaal dan opnieuw omboekkosten. Kortom, ik betaal twee keer omboekkosten plus een onterechte prijsstijging . Op klachten krijg ik alleen een standaardreactie waarbij niet op mijn klacht wordt ingegaan.

Ik wil dat ik maar een keer omboekkosten betaal en geen prijsstijging omdat ik al een keer de volle prijs van de tickets betaald heb en maar een keer omboek.

Wij vinden dat Ryanair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ryanair?